فروشگاه محصولات دندانپزشکی دنتکنیک

درباره ما

شرکت دنتکنیک که در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد؛ کار خود را با فروش تجهیزات دندان‌پزشکی و سرویس‌دهی و تعمیرات با برخورداری از مدرک NFVK، همکاری خود را با دیگر شرکت‌ها آغاز کرد. با این حال، نقطه عطف این شرکت، با توجه به بهره‌مندی آن از چشم‌اندازی بسیار وسیع و پرسنل با تجربه، از سال ۱۴۰۱ بود. سالی که با توجه به هدف خود، به صورت جدی به فکر فروش مستقیم و تخصصی‌تر محصولات و تجهیزات آموزشی و اصلی دندان‌پزشکی، برای دانشجویان و دکترهای این رشته افتاد. 

 

فروشگاه محصولات دندانپزشکی دنتکنیک

 «بهبود وضعیت آموزشی و سهولت دسترسی به تجهیزات و ابزارهای دندان‌پزشکی برای شما دانشجویان و حتی دکترهای دندان‌پزشکی با قیمتی معقول»

به بیان دیگر، یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین نیازهای دندان‌پزشکان، به خصوص دانشجویان این رشته، کسب مهارت عملی بالاست که با کمک از محصولات آموزشی مرغوب اتفاق خواهد افتاد. البته برخی از این ابزارها و تجهیزات مورد استفاده که بین دکترها و دانشجویان دندان‌پزشکی یکسان نیست؛ کاربرد و عملکرد مشترکی و مشابهی دارند.

فروشگاه محصولات دندانپزشکی دنتکنیک
فروشگاه محصولات دندانپزشکی دنتکنیک

دنتکنیک همگامی مطمئن در مسیر یادگیری و پیشرفت شما دانجشویان  و دکترهای دندان‌پزشکی 

دنتیک

دنتکنیک، تنوع و گستردگی تجهیزات آموزشی و اصلی برای دانشجویان و دندان‌پزشکان

دنتکنیک برای رفاه و اطمینان بیشتر شما عزیزان، بر روی محصولات دندان‌پزشکی خود، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش عرضه می‌کند. محصولاتی که نه تنها شامل ابزارهای آموزشی برای دانشجویان است؛ بلکه در برگیرنده تجهیزات دندان‌پزشکی دیگری مانند زیبایی و ترمیمی، ایمپلنت، اندودنتیکس، نمایشی، Hand on و … نیز می‌شود. 

همچنین عرضه‌ی تجهیزات دندان‌پزشکی در برندهای مختلف، حق انتخاب بیشتری را برای شما فراهم کرده است. البته در مورد محصولات آموزشی نیز باید گفت که به صورت مستقیم و دست اول، با مشاوره‌های مستقیم این شرکت تجهیزات عرضه می‌شود؛ شرکتی که ابزارهای مورد نیاز را برای دانشجویان، با کیفیت خوب عرضه می‌کند. 

 علاوه بر این، دنتکنیک سابقه کار با شرکت‌های معروف را نیز دارد و به همین منظور دارای پرسنلی بسیار مجرب و تسلط بر تجهیزات است که باعث افزایش پیشنهادات و مشاوره‌های دقیق به شما مشتریان می‌شود.